Wednesday, June 24, 2009

Tagged by fatin





1. Bekas kekasih saya adalah :
lelaki


2. Saya sedang mendengar :
like a star by corrine bailey


3. Mungkin saya patut:
fikir dua kali nak jd pramugari :(


4. Saya suka :
life yg dlu..stay muadzam dgn kwn2 yg best..


5. Sahabat-sahabat baik saya :
syira,ween2,sue,fatin

6. Saya tak faham:
kenapa saya bleh jd pramugari

7. Saya kehilangan :
masa remaja dan masa untuk tido..


8. Ada yg berkata:
ezza,sabar jela..


9. Makna nama saya :
ezza?

10. Cinta itu adalah :
suci


11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
duduk


12.Saya akan cuba :
bahagikan masa yg secukupnya..masa terlalu terhad


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
eternity


14. Telefon bimbit saya :
sony ericson,samsung


15. Bila saya terjaga dari tidur :
pg kencing..fatin tahu..


16. Saya paling tak suka apabila :
org ckp belakang..


17. Pesta/Parti adalah :
fun


18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kucing di rumah


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
waktu skola


20. Hari ini :
class penat,pressure nak exam,belajar safety

21. Malam ini saya akan :
buat revision

22. Esok pula saya akan :
bgn pagi then pergi class


23. Saya betul2 ingin:
cuttttttiiiiiiiiii


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
nak sambung tido

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
shopping mall la


26. Makanan Barat atau Jepun :
both..sushi


27. Bilik yang terang atau gelap :
terang..


28. Makanan segera adalah :
dah lama x mkn


29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
ari sabtu u dtg mlk then kte gerak p'jaya ari ahd sama2 k..


fatin,
i rindu kat u..rindu kat kwn2 i kat muadzam..i sj je upload pic 2..kalau nak iktkan i nak je upload pic i dgn u..tp beratus2 la kan..bnyk gle n i still simpan..pic2 2 la yg i simpan utk i tgk then igt blk memory2 i kat muadzam dgn u guys semua..futsal,holiday,dlm class,netball,tgh makan..semua..fatin,u jgla friendship u dgn kwn2 kte mcm dlu..bkn sng nak cr real friendship kt lua nnt..i da rasa n i suffer...environmnt,culture..fatin,ble i smbhyg sorg2 i slalu igt kat u..u slalu igtkan i smbhyg then kdg2 kte smbhyg sama2,kte on yassin dlm laptop then baca sama2 smbl on ms/fb..u dgn skype u la...ble i mkn kuih kat academy i slalu igt u..u layan i mkn kuih ptg2..fatin2 rindunya kat u and semua kwn2 kte...i xtaula bile i bleh jumpa u..i akn dtg muadzam gak..nak jumpa korg...rinduuuuuuuuu :'(

1 comment:

  1. seriously i nages bace post u!!!
    ezza..b strong! rezeki u kt sane la syg..
    haiyoo, kdg2 terbukak u nyer file dlm lbtop ni mmg nages ler i tgk sume2 gmbr!
    tmbh2 tgk vdeo yg lam toilet tu!
    hoohoo! no mater wut hpen u r still ma besh budy ever!!i syg u sgt9!

    ReplyDelete